Turbocharge je B2B Klantervaring
Geef je groothandel, maakbedrijf of B2B-productbedrijf een klantbeleving die net zo sterk is als de beste B2C-ervaringen.
Waarom deelnemen aan dit event?
Technologie-experts
Ontmoet experts die bedrijven al jaren helpen met het digitaliseren en transformeren van klant- en partnerprocessen.
Klantverhalen
Leer van de ervaringen van klanten die al langere tijd met deze uitdagingen bezig zijn, inclusief de hobbels en successen.
Ontmoet vakgenoten
Wissel ervaringen en doelen uit met vakgenoten en zorg dat je waardevolle inzichten voor jouw organisatie meeneemt.
Gedragsveranderingen in Klant- & Partnerervaring voor bedrijven in de maakindustrie en groothandels
- Hogere digitale verwachtingen van klanten & partners
- Vraag naar persoonlijke gebruikerservaring groeit
- Self-Service wordt steeds populairder
- Snelheid en efficiëntie zijn essentieel
- Omnichannel is de nieuwe standaard
- Duurzaamheid en ethiek worden belangrijker
- Reviews en aanbevelingen worden belangrijker
- Grotere vraag naar betere service na de verkoop
Over het event
Sluit je aan bij ons in De Krachtcentrale in Huizen voor een event over het verbeteren van de B2B klantervaring voor groothandels, maakindustrie-, B2B-productbedrijven.
Bedrijven in de maakindustrie en groothandels staan onder toenemende druk om digitale klantbelevingen te bieden die net zo goed zijn als de beste B2C-platforms. Maak gebruik van Salesforce-technologie om een efficiënte, gepersonaliseerde digitale reis te creëren die je klanten blij maakt en je team versterkt.
Georganiseerd door
Programma
Ontvangst
Hans Neele | BRITE
Introducties en doel van de dag.
10:00
Klantverhaal: Navico Group
Stephanie Roller | Navico
Hoe Navico begon met de digitalisering van order- en serviceprocessen voor partners en dealers, en waar ze nu staan.
10:20
Industry Point of View
Hans Neele | BRITE
Hoe technologie kan worden ingezet om te voldoen aan de veranderende verwachtingen van B2B-klanten.
10:50
Coffee break
11:15
Customer Story: OneXillium
Johan Peereboom | OneXillium
Hoe OneXillium de transitie maakte van Managed Print Services naar experts in Secure Digital Processes, en hun proces- en systeemdigitalisatie.
11:30
Wrap-up
Conclusies and Q&A
12:00
Lunch
Netwerken met vakgenoten en experts.
12:30
Onze sprekers
Stephanie Roller
Navico Group – Manufacturer
Stephanie is EMEA Inside Sales Manager en verantwoordelijk voor Salesforce bij Navico Group. Ze leidt een internationaal team van Inside Sales-managers en is een van de drijvende krachten achter de ontwikkeling van het Salesforce-platform met uitstekende digitale ervaring voor zowel Navico-klanten als interne teams.
Johan Peereboom
OneXillium – B2B Product
Johan is Sales Director en medeverantwoordelijk voor de transitie van Managed Print Services naar experts in Secure Digital Processes. Ontdek hoe hun klantenplatform zorgde voor een toename keer 5 in de webshop-adoptie, 80% efficiëntieverbetering in administratie, en 67% hogere verkoopproductiviteit.
Hans Neele
BRITE – Industry specialist
Hans is Managing Partner bij BRITE en heeft 20 jaar ervaring in B2B digitale transformaties. Hij heeft zijn carrière gebouwd op het gebruik van technologie om klantervaringen te verbeteren en interne teams te versterken.